Det drar ihop sig

.......till semester, sååååå härligt å vad jag längtar!!
Tänk att slippa frysa, och laga mat och städa och bara koppla av,få bada, läsa, bada,och bara njuta av livet!

Få se hur bra jag är på att koppla av i 14 dagar, 10 dagar tycker jag egentligen är mer lagom men det finns ju inga 10 dagars resor!!

A börjar nog få resfeber nu, han börjar bli stressad av att jag inte packat nåt än =) -Du brukar ju skriva listor och sånt, sa han oroligt igår.
Jag har listan i huvudet den här gången,vi är ju bara två, men jag tror jag ska börja packa lite idag för att lugna ner honom, jag har ju iallafall plockat fram resväskan!!

A sa något kul häromdagen förresten (han gör ofta det faktiskt!) när jag kom in i vårt iskalla sovrum (jag hade glömt sätta på elementet på morgonen, som jag alltid brukar göra eftersom jag stänger av det på nätterna  för då blir det alldeles för varmt ändå)  då sa han uppgivet -Ibland älskar jag dig inte lika mycket........ jag tyckte det lät lite kul och ganska gulligt!

Men innan vi åker på torsdag ska jag ha vattengympa idag (det var så himla kul!!), och efter det kommer L och barnbarnen hem till oss, och på tisdag så håller jag och en cope-kollega i en ny föräldrautbildning i Tonårscope, och på onsdag har jag  möte och sen ska jag lämna hundarna till hundpensionatet .........så det är fullspäckade dagar jag har framför mig,för jag måste ju också någonstans hinna packa, få undan i tvättstugan (där är det KATASTROF!!!), åka till banken och  dessutom betala räkningar............jag hinner inte med något gym den här veckan tyvärr, det är helt klart!!

Jag tänkte på en sak när jag bar på en säck potatis,att jag har snart tappat lka mycket vikt som 3 stora potatissäckar väger............det är ju bara inte klokt när man tänker så egentligen........-27kg .......helt sjukt.......sen slutet av september (och 21cm i midjan  och så har jag blivit skrynkligare i ansiktet) och snart ska jag bli lite brun också, det blir gott det! Jättejätthärligt!
Bara jag blir av med värken i ryggen, för som den är nu verkar det tufft att sitta på flyget i 12 timmar på torsdag!
Vi flyger 6.25 från Kalmar till Arlanda och sen vidare till Dominikanska, så vi är där vid 18-tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0