Summering

En summering av 2010 känns som en bra idé.......även om vi är 18dagar in i nya året.........

Såhär skrev jag inför 2010

Jag blir mormor igen i juni........till en lite tjej hoppas jag Check...... V föddes den 11juni!!

Svärmor fyller 75 det är  den enda jämna eller ojämna födelsedag vi har i år.........konstigt!! Check....det blev inte något firande alls för svärmor ville inte det, vi firade M istället  (de har samma födelsedag)och han fick lite presenter "över" som han delade med sig av till sin farmor

Vi är långliggare på Böda det här året med....husvagnen sätter vi nog dit om en 13 veckor eller nåt Check..... som vilket gjorde att vi blev en del av  en dokusåpa........ förlåt realityshow ska det kallas

Vi borde få in vår andra altandörr!! Check...... i juli fick vi in vår altandörr, ett år försenat!!

Jag ska fortsätta söka nytt jobb Check..........men det finns inte mycket jobb att söka, men jag var på en anställningsintervju iallafall

Jag får en ny chef på jobbet Check............och allt blev annorlunda

Jag ska kämpa med att gå ner i vikt........och hoppas jag lyckas CHECK CHECK CHECK..........27kg sedan 24september

Jag har en skitsemester.........tidig........ vilket innebär att jag bara har en vecka semester ihop med A, det AVSKYR jag!! Check..........men det blev inte så för en kollega ville byta semesterperiod med mig =)

Jag ska fortsätta fylla in min dagalmanacka.........det blir nog lite roligare i år när jag kan jämföra med fg år Check men jag har slarvat en del, men jag har iallafall oftast fyllt i den.........lite i efterskott ibland

Jag ska försöka skärpa mig och blogga oftare..........det är ju snart inga som läser.........och Aldrig någon som kommenterar!! hmmm...........inte skärpt mig så värst med det är jag rädd

Vi ska åka till Sälen på corvettträff check......och i år åker vi till Sunne på corvettträff

Jag ska försöka spara pengar så jag kan få ihop tillräckligt mycket för att ta med mig ungarna med respektive utomlands när jag fyller 50½, 2011!! (för jag fyller ju år mitt i sommaren och då är vi ju på Böda........) Har väl gått sådär...... 

Ikväll kommer Bödakompisar från Floda, Lund, Strängnäs och Älmhult för att tillbringa helgen hos oss!! Check full fart en hel helg med mycket skratt och skoj

Annars har jag inga egentliga planer alls.........vi får väl se vad som händer!! Check.......vad hände då.............
Jo
V föddes
A har köpt och sålt och köp två corvetter.........
Jag har kallats kebabdrottningen!!!
Jag har sålt min SAAB och kör en underbar Peugeot
Vi har köpt en fyrhjuling
Vi fick två hundar i huset igen
Vi har bokat en två veckors solresa A och jag
Vi har varit med på TV (även om det var ett skitprogram,så fick man  lite sommarkänsla på hösten iallafall)
Vi har pratat i radio
Vi har blivit intervjuade av tidningar
Det har varit skyfall och snöoväder
Jag har opererats
Jag har fått nya kompisar pga operationen
S har varit singel hela året och sålt huset och bott i Nybro och inne i Kalmar
A tränar hårt och har fått läckra överarmar
Tröttnat lite på Böda...........men en säsong till blir det
M tog studenten
Petter och September gjorde årets bästa svenska låt Mikrofonkåt.........underbar
M skaffade sig jobb
Min mormor dog 95 år gammal
m har vi skaffat en egen lägenhet i Gamleby istället för att bo på internatet
bla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0