Färdigtatuerad

Nu är det klart......"min" slinga med liljor i olika storlekar sträcker sig nu från framsidan av foten till strax nedanför nyckelbenet!!
Och allt började med en slinga med 3 blommor på ankeln!!!
Som sen "växte" uppåt
.........och sen slingrade sig neråt
.........och sen lite uppåt igen
...........här trodde/tänkte jag att jag var klar!!!
Alla tatueringar har jag gjort med ungefär 1-1½års mellanrum!
Förutom de sista 8 blommorna som jag fått på plats den här våren......med mer eller mindre smärta, i midje området var det definitivt värst, utan konkurrens!!
Jag räknade ut att jag har varit hos tatueraren i en 8-9 timmar sammanlagt...........helt galet!!
Helt j---la galet egentligen!!
Men jag är väldigt nöjd nu och tycker att  min slinga är värt allt............och jag tyckte mig nog höra och se en viss yrkesmanna stolthet hos tatueraren också!!
Och nu har då slingat fortsatt upp på låret,sidan av ryggen, axeln, runt axeln och slutar nu då strax under nyckelbenet!!
Såhär ser orginalet ut, de är 21, 17, 10 och 7cm stora liljor och jag tror jag fick det till 18 blommor (jag ska be A räkna ordentligt, för jag ser inte alla så bra) och så ska jag också ta hjälp av A att mäta den....... den är nog 160cm lång om man sträcker ut alla kringelikrokar!!
Men nu är det färdigtatuerats för min del.........såvida jag inte hamnar i LA eller Miami och hittar till LA ink eller Miami ink och de har tid att tatuera mig..........då får jag nog hitta ett ställe till att tatuera mig på.....eller två.......
Jag ska fotografera hela slingan när den läkt ordentligt, just nu är de sista 3 blommorna ganska svullna och ser lite läskiga ut faktiskt.........men om en vecka eller två.......då blir det visning av slingan i sin helhet =(
Då blir det offentlig världspremiär här på nätet =)
Jag ska ha mycket bar ryggat på mig i sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0