Förberedelser

Nu har förberedelserna inför mitt kalas börjat.........det hyschas och viskas och jag hörde m i telefon säga till A att gå ifrån mig!!
Nu var det inte gå ifrån mig för gott som hon menade.......men han skulle gå undan ifrån mig!!
Men jag är cool.......väldigt cool.......har inget kontrollbehov........är bara lite lite nyfiken!!!
Men det är klart jag har aldrig fyllt såhär mycket någongång förut!!
Jag har lämnat ifrån mig gästlistan......de ville ha fullständigt namn, telefonnummer och e-mailadresser till alla mina gäster.......undrar varför???????
Och igår var då A i Tyskland och köpte in lite.......för att förbereda baren och måltidsdrycken........
Det var en fullpackad corvette....men han fick köra uppcabbat!!
Det sista fick ligga inne i bilen
Så allt det här fick han med sig hem..
Det var inte dåligt packat tycker jag, det var på centimetrarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0