Nedläggningsbeslut

Nu är det bestämt, min arbetsplats läggs ner första juni.............efter 11½års verksamhet!
Kommunen behöver spara pengar...........så man lägger ner min arbetsplats för att spara pengar..........i den här plånboken............men det kommer nog att kosta mer i en annan plånbok.......så det känns inte som ett långsiktigt sparande iallafall.......men men jag är inte politiker eller ekonomisnubbe så det är inte mitt fel om det blir knas!
Jag menar.....var ska de ungarna i fortsättningen ta vägen som behöver komma hemifrån av olika anledningar och vad ska föräldrarna göra när de behöver ha hjälp med tonåringar som trasslar till det för sig??
Men än så är det många frågetecken.........vad ska vi jobba med,hur ska vi jobba, var ska vi hålla till, när får vi semester............får vi någon semester.........
Och väldigt snart är det 1 juni så man får väl hoppas att alla frågetecknen rätas ut snart............väldigt snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0