Sista

Det är mycket sista nu!!
Sista personalmötet igår, sista torsdagstädningen idag, sista köttbullemiddagen och sista sovande journatten inatt och tidigare idag har jag bakat mina sista bullar på behandlingshemmet...... i den stora gröna bunken........undrar hur många hundra bullar jag bakat i den under de här 11½åren!!!
Det är nog närmre tusen vid närmare eftertanke!! Och det är mer än 100 ungar och 30 personal eller så som har ätit av dem!!


(........och för sista gången satte jag igång brandlarmet när jag bakade bullar...hmmm =)!!
Jag glömmer tyvärr ofta sista plåten.........för då tänker jag att jag är klar och börjar diska och göra iordning efter mig........ och glömmer att jag har den sista plåten i ugnen!!
Men bullarna blev fina........och många!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0