Spännande

Allt känns så spännande nu!!
Ungarna håller på som bäst med att styra upp mitt födelsekalas, det är hemliga planeringsträffar, hemliga "uppdrag" som ungarna och A utför......... och jag vet ingenting!!
Igår fick jag dessutom "order" att inte vara hemma nästa fredag, för det var så mycket som skulle fixas här hemma som jag inte fick se! Så de behövde hela fredagen på sig också!
Så dagen innan kalaset ska jag bo på hotell......med havsutsikt....A skulle hålla mig sällskap under kvällen och natten, sa han........ för då hade han gjort sin del! Men sen lämnar han mig efter hotellfrukosten och jag får inte komma hem, jag ska åka direkt till V:s 1-års kalas kl 12 och efter det får jag hitta på något annat, för jag får inte komma hem förrän festen börjar............men jag vet fortfarande inte när den börjar!!
Mycket hemlighetsmakeri och kuckilurande är det!!
Vad jag ska göra innan jag checkar in på hotellet har jag inte en aning om, jag får väl åka till svärföräldrarna i stugan eller nåt........men  först ska jag till frissan kl 10!
Och idag skulle A göra något hemligt efter jobbet så han hann inte följa med till gymmet!!
Måtte det bli fint väder den helgen bara så vi kan sitta ute, för det blir iallafall ett 40-tal gäster.......... tror jag........men jag vet inte!!
Jag tycker fortfarande det var en genial idé att ge ungarna uppdraget att fixa mitt 50-års kalas!!
Snacka om att jag bara kan njuta av kalaset, det enda jobbet jag har gjort är att skriva gästlistan.
Vad ungarna gjort av den sen vet jag inte......... men de ville ha adresser, telefonnummer och mailadresser till dem allihop!!
Fatta hur spännande det är!!
Hoppas de inte hittar på en massa konstiga uppdrag till mig under kalaset iallafall.........men med mina ungar kan man aldrig veta........de är ju mina och A:s ungar!!!
Och då kan man ju förvänta sig vad som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0