Massor

att blogga om har jag för jag har inte hunnit blogga alls på länge!!
80 timmar jobbade jag förra veckan och ska strax åka till jobbet igen.........men imorron är jag ledig så då kan jag väl hinna med ett gäng bloggar...........jag kommer nog att spotta ur mig bloggar imorron!
I lördags jobbade jag bara 8timmar så jag hann också gå på 50-års kalas.
Det var prästen/vännen och fd arbetskamraten som firade kalas.
Ett väldigt annorlunda men väldigt trevligt kalas, det är inte så många 50-års kalas med 60 gäster som innefattar 9 präster!!! Livet är överraskande!! Och åldersspannet var från 83 till bebis!
Det var god mat, trevliga människor, underhållande tal och mycket vin (som jag dock inte drack av eftersom jag hade beredskap på jobbet och skulle vara på plats kl 10 dagen därpå.) Jag och mina nuvarande och fd arbetskamrater hyllade honom med ett litet tal om våra gemensamma upptåg under de 10 åren vi jobbat ihop. JAG pratade inför 60 pers.........och jag var inte ens nervös...............jag vet inte vad det är med mig..............jag blir aldrig nervös längre!!!
Det har nog med min ålder att göra tror jag.............och så är jag inte så lättskrämd heller!! Natten tillbringade jag hos vännen E.....det var närmre dit än att åka hem när jag ändå skulle vara på jobbet dagen därpå, på det viset slapp jag 11 mils bilkörning...........och så fick E och jag surra lite innan vi somnade och frukost blev jag bjuden på också!!
Imorron ska jag på anställningsintervju.............och det är jag inte heller nervös inför..............inte idag iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0