Mysdag

Ja det har jag haft idag.....det har varit grått hela dagen så det har kännts som om det inte varit ljust alls!!
Men vad gör väl det när man har trevligt sällskap som jag haft!
Jag har bakat bullar och kakor tillsammans med t och M:s kompis R som bor hos oss några dagar!
En massa bullar blev det och så 3 kladdkakor  (2 med kokostäcke) och kärleksmums!!
Sen åkte A och jag inte till stan för att köpa oss en ny lampa i hörnet vid nya soffan...........nyinköpta soffan
men den är inte ny, vi hittade den på blocket! Vi vågar köpa en ljus soffa nu, en billig iallafall.........vi har ju sällan hundar som ligger och håller utkik i soffan längre!
Vi var i second hand butikerna för att hitta oss en golvlampa, men det misslyckades vi med så vi fick köpa oss en ny lampa istället och så hittade vi en matta också i bara farten!!
Så nu går jag och funderar på om jag inte ska köpa nya gardiner också.......
Och sen fick vi en fredagskväll ensamma A och jag eftersom ungarna är ute och roar sig!
Och i helgen har vi mycket vitt i almanackan........inget speciellt att göra alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0