Nästan färdigt

är mitt och kollegan S kontor nu.
S gjorde som jag hoppades...... hon gjorde vår arbetsplats trevlig!!
Såhär inbjudande ser vårt kontor ut nu

Jag monterade ihop de flesta möblerna och så fixade hon till det lilla extra......vi kompletterar varandra perfekt!
En del kallar oss för Bill och Bull....... på skoj!!!

Det är verkligen bara datorn som fattas nu......än så länge har vi bara skärm, dockningsstation och tangentbord.......och med det kommer man ju inte så långt!!!
Men vi har iallafall varsin ram med kort i på skrivbordet....

Ett på S "lille älsklings kille" hunden L och så ett på mina älsklingar.......barnbarnen!!
Vårt gemensamma"sittingroom"/samkvämsrum/mötesrum, som S och jag delar med 4 personer (eller 4½ om man räknar med chefen som är här ibland) har blivit mysigt det också tackvare S!!

Ja egentligen har hela min arbetsplats blivit väldigt mysig

Det är lite skillnad mot som det såg ut för några månader sedan
 
Tackochlov!!

Allt är så mycket trevligare nu!!!



eller hur??

Det är bara jourrummet/övernattningsrummet som har fått stryka på foten.......det rummet är bytt och det nya rummet är bara hälften så stort som vårt förra!
Men vi har försökt göra det lite mysigt iallafall!

Och det tycker jag nog vi lyckats bra med det också!
Det är här jag sover när jag inte orkar köra 11½mil (t.o.r hem och tillbaka, när jag slutar 23 och börjar jobba kl 8 dagen därpå!!)
Jag känner att det var länge sen jag bloggade nu, oj oj, men det har som sagt sina nackdelar med att jobba var
4:de helg..........jag har mindre ensamtid hemma för att tex blogga...... eftersom jag jobbar fler dagar i veckan istället och är mer ledig om helgerna, och om helgerna brukar vi hitta på annat ,så inte sätter jag mig och bloggar då!! Och så kan man inte ha hund heller.......det vore ju som om jag jobbade heltid och hade barnen på dagis hela dagarna........det är inte kul........varken för en hund eller för mig trots att jag kunde få ta över den söte pyrreherren W närsomhelst, så fick jag tacka nej till det pga av mitt arbete........ och A:s motstånd till att ha hund hos sig hela dagarna på jobbet nästan hela veckan!! Tråkigt men sant!!Snyft!
Men förhoppningsvis ska jag få vara ledig torsdag och fredag den här veckan så då ska jag blogga!! Och jogga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0