Tuff arbetsvecka

har jag framför mig om allt blir som det är tänkt!!
Så det var skönt att ha haft en go helg med trevliga vänner runt sig!!
Husbilen hann vi dessutom hämta hem =) Den är såå fin...........eller ska bli så fin när vi har fått fixa till lite småsaker, köpa nya madrasser och fixa lite rost, sätta dit mugghållare och sånt där annat viktigt bla. A tog den till jobbet idag och tänkte fixa lite nu när jag ändå inte kommer att vara hemma så mycket i veckan!!
Sen ska jag fylla den med andra nödvändigheter som sängkläder och köksattiraljer och lite mys med filtar och ljuslyktor och så ska jag sy nya draperier för sovdelen, som matchar övriga inredningen!
Jag riktig längtar efter vår premiärtur.........när den nu blir...........känns som om vi har fullt upp veckorna framöver!!
Den här veckan speciellt......Jag börjar jobba vid 13 idag och om allt blir som det är tänkt så slutar jag inte jobba förrän kl 20 på onsdag!!
Jag är bara ledig torsdagen och sen jobbar jag varenda dag till tisdag, men då är jag hemma om nätterna iallafall det är jag inte mån-ons........ då bor jag på jobbet, jag har två journätter!!
Så jag vet inte hur jag ska få till mina löprundor och gympass den närmsta tiden, men det får väl ge sig!
Större delen av helgen har vi tillbringat i Skåne tillsammans med Böda-B och T,alltid lika trevligt!!
B gjorde en gastric bypass operation för en månad sedan och hon säger precis som jag sa, att hon mår oförskämt bra och hon har tappat en massa vikt hon också!
Vi var ute och åkte i söndags och stannade vid Ekerödsrasten och åt lunch, de har väldigt god mat där tycker jag............(himla fiffigt att äta tillsammans med en annan opererad.............vi delade på en portion mat och blev mätta och nöjda båda två!!) Sen blev det en runda på biltema där vi handlade lite bra-att-ha saker till husbilen och sen gick vi på julmarknad i Kristianstad där T:s silversmycken bla såldes. Vi skulle inte handla någonting..........men  ooops..........det fanns mycket fint där så det blev inköp för närmre 1000 lappen..............så det kan bli!!
Jag tog bilder från helgen med nya mobilen..........men jag vet inte hur man lägger in dem i datan!!! Så de bilderna får jag lägga in senare............när A eller M lärt mig hur man gör!!
Men nu ska jag fixa min matlåda (räk och tonfisksallad med ägg ska det bli) och åka till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0