Wordfeud

Det har jag lärt mig spela på min nya mobil........ett av målen med den!! Det är ett alfapetliknande spel som man spelar med andra som har smartphones och tycker det är kul!Jag tycker det är kul.............A tycker inte det är så kul..........att jag spelar det...........han känner sig lite utanför............eller tycker iallafall att jag är okontaktbar....... så nu spelar jag inte så mycket när vi är hemma tillsammans!! För husfridens skull!!
Men jag har flera spel på gång samtidigt, men ibland blir det väldigt långt mellan "dragen". För ibland måste man ju jobba eller vara social  också!!
Man lär sig nya ord också......fjölarna trodde jag inte stod i svenska ordlistan.........men det gör det tydligen...........jag vann över Böda vännen  alias "silverryggen" med det!!!
Fast ibland är det hopplöst.............när man inte har några vokaler tex eller har Z och inte hittar någon stans där man kan få in zink, zoo , zon eller fez!!!
Jag har vunnit hälften av mina omgångar iallafall.........och när man får in ord som ger 39 eller 50 pöäng känner man sig ganska nöjd!!
morsanfrosth är mitt användranamn i wordfeud om du är sugen att spela med mig!
Just nu har jag spel på gång med 3 av ungarna, en arbetskamrat, vännen EK som vi hade hemma i fredags, J som arrangerar våra Tysklandsresor och någon som jag inte vet vem det är egentligen, hon utmanade mig efter att jag "annonserat" i min status på facebook om att jag har tråkigt och ville spela med någon!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Jonsson

väldigt beroendeframkallande det där worfeud! Har också flera spel på gång och mer eller mindre intensivt. Någon gav mig ett slumpat bräde där brickorna var utspridda - väldigt klurigt och kul, har inte listat ut själv ännu hur man tar fram den spelplanen men oj så kul. T klagar lite också!!

måste tjata igen om receptet på pajen - ja den var sagolik!

2011-11-14 @ 21:15:58
URL: http://dragabol.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0