Byggarbetsplats

jaa så är det.....min arbetsplats är en byggarbetsplats just nu!.......eller nåt!!

Så den här synen mötte mig när jag kom till jobbet igår, efter en skön semestervecka i Kroatien!

Men det blir kanonfint när det blir klart

.......när det nu blir klart!!
det blir iallafall inga kanelbullar bakta i det här köket idag......trots att det väl är kanelbullensdag idag!!
Och mitt och kollegan S kontor har inte heller så hög mysfaktor....

........än!!
Men när vi fått vår dator och vårt nya skrivbord och S inrett vårt kontor färdigt och målaren gjort sitt kommer det att bli kanon!!
Jag får väl ta en "efter" bild på det också!
Men nu ska jag jobba lite och det kan man ju lika gärna göra en sån här höstig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0