Facebook express

Ja eller vad ska man annars kalla det??
Det jag menar är bilder och kommentarer som man ser forslas över hela världen genom facebook!
Tex den här bilden fick jag av en gammal skolkamrat som i sin tur fått den från en indier
När jag sen delade den såg jag den "studsa" mellan kompisar och jag vet att det hamnade i bla Norge!
Eller den här bilden som jag delade från en gammal kompis på västkusten
Den såg jag att den studsade den med och den hamnade säkert i Indien, den också!
Visst är det häftigt!
Den här bilden är dock en favorit
Den kan nog hamna lite varstans den med efter att jag delat den!
Det skulle varit mina hundar det............stackars kissekatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0