Löprunda i vackert höstväder

tog jag mig en alldeles nyss.........det är fortfarande inte så värst kul..........men jag kan......... och mår nog bra av det!!
Idag var det så härligt väder så jag stoppade kameran i fickan på min nya löparjacka och sprang iväg
Laddad!
Solen sken och fåglarna kvittrade
jag springer mest på smala fina djurstigar
men även på större skogsvägar
rätt igenom storskogen
Många säger att jag ska stoppa pluggar i örat och lyssna på musik när jag springer.......men det förstår jag inte vitsen med, jag lyssnar mycket hellre på naturen.....vinden, susen i träden,avlägsna bilar och fåglar istället
Hittade en ny väg idag och slapp ytterligare en bit av "stora" bilvägen
nästan hemma är jag när jag springer förbi grannens hästhage
I hästhagen hittade jag en "gammal kompis"
Fölet som jag såg födas i slutet av maj.......har blivit såhär stor nu!
Hemma
.......och ganska nöjd med mig själv och ikväll blir det en runda till gymmet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0