Monteringsproffs

Det kan jag nästan kalla mig efter att under en 2 månaders period monterat 6  av IKEAs kontorsstolar Markus!!

det är många delar och lite skruvar och en halvdålig beskrivning

men jag fick ihop det....... och andra stolen idag gick ännu snabbare än den första!!

Och av bara farten så satte jag ihop två lackbord också!!
Jag väljer ibland...... som idag att sova kvar på jobbet när jag jobbar sent ena kvällen och börjar tidigt nästa dag.......det tjänar jag både sömn, tid och pengar på!
Och så passar jag på att elda så jag sparar pengar åt kommunen också!
Nu börjar vi få ordning på arbetsplatsen också, målningen är klar och det blev väldigt fint och fräscht men mitt och kollegan S:s kontor är inte riktigt klart än, S har inrett och gjort fint men vi har ingen dator eller riktigt skrivbord än, det är beställt så det kommer väl närsom nu!
Kontorstolar har vi iallafall!! Var sin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0