Säsongsavslutning

är det i helgen i Böda!
I helgen ska allt plockas ut och ner och in och hem, M kommer på söndag och kör hem husvagnen (för han är den enda som har rätt körkort till det)
Jag är ledig från jobbet i helgen men jobba  lär jag få göra iallafall........men lite social samvaro brukar vi också hinna med..........och en och annan tequila kan nog slinka ner det också:)
Jag har inte hunnit blogga så mycket som jag tänkt sen vi kom hem från Kroatien..........för jag har jobbat enda sen dess. Man jobbar mycket i veckorna när man bara jobbar var 4:de helg har jag upptäckt!!
Och egentligen har jag inte tid att sitta här och blogga nu heller för snart kommer A hem och vi ska åka. Men jag var tvungen att äta.......så då slår jag två flugor i en smäll, jag ska ju ändå äta långsamt ju!!
Hade tänkt ta en löprunda idag nu när jag blivit av med min förkylning och och är ledig för första gången sen semestern, men det hanns inte med eftersom A kunde sluta tidigare idag, men jag är ledig på måndag och tisdag också så då ska jag väl hinna med både det och gymmet!! Jag menar då SKA jag hinna med både det och gymmet!!
Nähe nu är tallriken tom och annat kallar.........men nästa vecka ska jag blogga, om Kroatien som var alldeles fantastiskt bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0