Sola och bada

och njuta av livet ........det var det vi gjorde allihop i Kroatien.
och trots att vi först tyckte att det var synd att det inte var sandstrand och sandbotten för småungarnas skull så insåg L ......framför allt.......snart fördelarna med det............att slippa ha sand överallt tex och ungarna lekte så glatt på stranden iallafall, det gick alldeles utmärkt att gräva i stenarna också och bygga stentorn och sånt!
Men som sagt........badskorna underlättade väldigt mycket!!
T passade på att koppla av alldeles på egen hand flytande i det salta vattnet
........eller i sällskap med en öl och S
Men ölen blev ljummen och inte så god efter ett tag
Så då gosade han med t lite istället
Alla gillar att bada i vår släkt........gammal som ung!
Men det finns väl inte mycket som är skönare än att bada!! Jag älskar det iallafall!!
Här är vi alla i badet.......... 4 generationer badare!!
Och nästa sak jag ska lära mig är att snorkla.......jag får inte till det med andningen i snorkel, så jag kör med cyklop och att hålla andan när jag ska kolla in vad som finns i vattnet!
Det här stenröset i vattnet hjälptes vi åt att bygga under veckan..........så det lämande vi kvar som ett minne!
Bada i pool är inte dumt det heller.......
O gillade sin poolstol och
V gick i poolen med blöjan på......oj vad den svällde..........
Där ligger Jennifer Lopez rumpa  i lä!!
Mormors badpojke!!
Och så var vi ute på en härlig båtfärd och så åkte vi paraflying och forsränning...........känns som om det kan bli fler Kroatienbloggar iallafall!!
Men nu ska jag ut och springa, solen skiner och jag är laddad...........men jag får väl hoppa över dikena för det håller nämligen på att grävas ner elkablar och så ska vi få gatubelysning här ute på landet också............eller få och få förresten.......elstolparna med belysningen kommer det räkning på.......... till alla som har nytta av dem här på gatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0