Omöjligt uppdrag

försökte jag mig på under påskhelgen......
Att få ett foto med mig och mina älskade barnbarn på samma bild och att alla skulle se bra ut.........omöjligt uppdrag som sagt!!
Jag fick visserligen kort på mig och barnbarnen........men hur bra blev dem??
Bedöm själva:
Lo ser man ju lite av här men inte mycket av V

Men den här blev ju riktigt bra.........men där saknas det ju ett barnbarn!!
Här är han........men han spelar mest apa.......hmm......men V är ju bra här!
Nytt försök......ta bort mig, lägg till mamma och pappa......men då V försvinner ur bild!!
V saknas........ men de andra ser ju bra ut.......det är bara O:s pillande på näsan som förstör lite.....
O är ju jättefin här........men tjejerna ser ut att brottas, så de ser man inte mycket av!!
Flickorna ser bra ut.....men jag ser lite uppstressad ut och O är påväg ur bild........
Lo verkar inte ville kramas mer men V vill gärna kramas mycket mer och O hittade varggrinet!!
Näe jag får ge upp......det VAR ett omöjligt uppdrag!
Jag får ta dem en och en istället!!
För då kan det kanske bli så här fint som bilden här på en gammelmormor och hennes dottersonsdotter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0