Signe

M:s dotter var i tidningen häromveckan, hon är såå söt!!
Hon har lika stora och fina ögon som sina kusiner!!
M var och skrev på faderskapspapprena i veckan  (det görs ju alltid en fadersskapsutredning när en ensamstående mamma får barn, de dna-topsades, M och s för några veckor sedan och nu var det klart!) och så fick han träffa henne en liten stund, men hon var lite förkyld så han fick inte hålla henne.
Nu längtar han (.......och vi) efter att få lära känna henne också!
Den här veckan funkade det inte, för E och s skulle iväg, men nästa vecka ska M nog träffa henne............och det är inte helt osannolikt att en farmor kommer med också!
Jag träffade henne och E en gång när jag jobbade och var påväg till stan.
Hon är så liten och söt.......jag har aldrig själv fått ett sånt litet barn!!
Hon är en snäll och go tjej som sover hela nätterna fick jag reda på då och så fick jag överlämna kläderna jag köpt till henne några dagar efter att hon föddes som legat i bilen sen dess.
M vill ha delad vårdnad om s, så han kan vara delaktig och ta sitt ansvar fullt ut, även om han är väl medveten om att det sin mor hon behöver mest,(det har han ju märkt på sina 3 syskonbarn!!!) men om 1½år eller nåt kan han väl få ha hand om henne på egen hand lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte detta påståendet att när man är ensamstående så görs ett fadetskapstest? Antingen e man gift eller ogift. Är man gift blir de automatiskt delad vårdnad är man inte gifta så görs inget faderskapstest!! Så din son begärde de för det görs inget om man inte begär de :S Mamman får däremot ensam vårdnad om man e ogift tills föräldrarna skriver på faderskapet o då kan man ändra vårdnaden så de där är bara en konstig grej ni fått om bakfoten!

2013-08-27 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0