Husbilsåkande

Har A och jag ägnat oss åt förra helgen, (jag ska lägga in lite bildder längre fram) det trivdes vi med och det ska vi absolut fortsätta med!
Det var så mysigt att puttra fram på de vackra småvägarna och stanna och övernatta på mysiga ställen och bara vara!!
Den här helgen ska husbilen med till Töreboda............jag och A ska vid vår aktningsvärda ålder av 50- och 50+ gå på vår första festival...........och boendet har vi med oss!! Smidigt!!
Så i måndags tog jag en "barnbarnsrunda" (L och S bor med sina barn och respektive bara 100m från varandra) och umgicks, pratade med och pussade lite på alla barnbarnen.........för jag tyckte det var länge sen jag träffade dem.........flera dagar sen var det iallafall =) och så skulle jag ju vara iväg en vecka och jobba på annan ort och som sagt festivalen till helgen!!

Kommentarer
Postat av: Anders

49 år TACK 50+ kan du vara själv.... :-)

2012-07-04 @ 09:25:57
Postat av: morsanfrosth

Det stämmer 50+ är jag och men det är ju du som är 50- älskling =)

2012-07-05 @ 07:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0