Vättern

är väldigt vackert!!
Jag tog med mig mobilen (typiskt nog så glömde jag kameran hemma!!!) men det blev ju riktigt tjusiga bilder iallafall tycker jag nog om jag får säga det själv!!
Vyn från stugan
Jodå havsutsikt..........eller heter det sjöutsikt när man har utsikt över en sjö kanske??!!
Vyer över Vättern
Jag funderar på om jag ska ta mig ett morrondopp i Vättern.........men det känns lite kyligt.......än iallafall, för Vättern (sjön jag vuxit upp vid och där jag lärde mig simma  en gång)........är ju minst lika kall som det kan vara i Böda när vinden ligger åt "fel" håll!!
Åh vad jag längtar till Böda förresten.........men snart är det semester och den ska som vanligt tillbringas där.......med härliga vänner och ungar (S ska iallafall jobba som vakt på campingen en hel del,under sin semester och helger, så han och hans 3 flickor får vi se mycket av..........det gillas!!)
Och de andra barnen och barnbarnen kommer nog också upp med jämna mellanrum.....hoppas jag........... även om svärsonen min är lite svårflirtad när det gäller Böda!! Men han "offrar" sig nog för familjen...........hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0