Lycklig

Jag vaknade i morse och kände mig bara lycklig!!
Jag vaknade utvilad vid halv åtta tiden (jag har ofta på senaste tiden vaknat redan vid halv sex sex och inte kunnat somna om........det är FÖR tidigt!!!) efter en god natts sömn i min egen säng, solen sken, fåglarna kvittrade, jag tog på mig mina jeans i storlek 38 och tog på mig en åtsittande tröja och kände mig ganska snygg, jag hade en helt ledig dag och ett hus som inte behövde städas och skulle under dagen träffa och pussa på och umgås med barnbarnen!!
och snart är det dags för Böda.....
och imorron jobbar jag 4 timmar sen är jag ledig 3 dagar
och vännerna från Lund kommer i helgen!!
På förmiddagen åkte jag hem till L och "lånade" barnbarnen ett par timmar, vi gick till lekplatsen och spanade in blommor,myror, fåglar och skalbaggar innan vi gick till affären och köpte glass, glassen tog vi sen med tillbaka till lekplatsen och då sa O -Kom mormor så sätter vi oss här på bänken och njuter av glassen, så det gjorde vi!!
t och Lo var ute och promenerade så de kom till lekplatsen de också, så jag fick träffa dem också och titta lite på den söta sovande Lo.

Jag citerar vännen E som idag skrev i sin facebook status -Livet är "kind of" underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0