Förra helgen

tillbringade vi i  och vid husvagnen på Böda!


det var nästan folktomt i kvarter 1 var det bara A jag och hunden t och så Mi, N och deras nyinskaffade hund b!!

Det var en rolig liten hund,


eller är det en surikat????
Ja han och t blev iallafall genast kompisar!
 Det fanns visserligen lite mer folk i någon enstaka husvagnar...... men de såg vi inte till så mycket borta i vår ände av campingen!
Det var en helg med ren avkoppling, lite vin, lite grill

Lite långpromenader på den vackra öde Bödastranden


Där hundarna kunde busa och rusa och vi blaska fötterna

och bara n j u u u u t a!!


Så det gjorde vi, speciellt A som på lördagen hade sin första helt lediga dag på 14dagar!! Och så tog vi reda på hur vad och var man fiskar på norra Öland med tanke på a som följer med oss dit nästa gång vi åker dit!Då är vi också hundvakter till i:s brorsa g

Folk kommer väl att tro att i återuppstått....
Och nej, vi är BARA hundvakter, han är inte till salu!!

Men på söndagen fick vi åka hem för både A och jag skulle jobba lite!

Men helgen som kommer nu ska vi tillbringa hemma, fixa lite i trädgården, gräva lite grönsaksland kanske.......och så måste jag ju ta hand om det där som jag tidigare har kunnat göra på mina lediga dagar i veckan.......tvätten och städningen, och så ska jag kanske baka lite bullar till Lo:s dopfika. Hon ska nämligen döpas på Kristi Himmelsfärdsdag, och dagen innan fyller O 5år.....så det blir mycket släktkalasande nästa vecka men helgen tillbringas även den på Böda........om vädret är ok vill säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0