Massa nytt

på gång är det på jobbet nu!
Jag har fått nya spännande arbetsuppdrag, jag har fått nya arbetstider (jag jobbar mån-fredag nu!!) en gammal kollega (nej då menar jag inte till åldern, S!!) ska sluta och ge sig ut på nya äventyr, en är mammaledig, en ny arbetskollega är på ingående, arbetsplatsen ska flytta, två arbetsgrupper ska bli en, det är mycket som ska organiseras, struktureras, planeras, rensas, sorteras, slängas och packas!! Och sen flyttas, flyttlasset går nästa onsdag! Arbetsplatsen ska flytta från huset på landet till två ihopslagna lägenheter mitt inne i ett stort bostadsområde.
Och A håller på att jobba ihjäl sig i och med det nya på sin firma, han jobbar 12 timmar om dygnet och har t.o.m behövt jobba lite om helgerna....... och så det här med barnabarn nr 4!
Inte undra på att jag inte kan sova!!
Dessutom är det ljust redan vid halv fyra på morgonen och fåglarna kvittrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0