Sorgsen

.......känner jag mig idag och inte kan jag sova heller!
Inom en månad blir jag farmor igen, men varken jag eller M, barnets far har någon kontakt med barnets mor, och det får det att suga till ordentligt av sorg i magen när jag tänker på det!!
Jag älskar ju de 3 barnbarnen jag har och jag vill få möjlighet att älska det här 4:de barnbarnet också!!
M har försökt få kontakt med henne via sms men han får bara korthuggna svar eller inga svar alls. Och själv vet jag inte hur jag ska få kontakt med henne.
Men jag ska nog be M om hennes mobilnummer idag och göra ett nytt försök till att få kontakt med henne.
Vi vill ju få vara delaktiga och kunna hjälpa till om det behövs, även om mamma är det absolut viktigaste för en liten bebis!! 
Jag jobbar mycket inom BBIC på jobbet, det betyder barnets behov i centrum och barn behöver ju få tillgång till både en mamma och en pappa.........och en farmor med kanske!!
Hon kanske läser den här bloggen......om du gör det E kan du väl höra av dig, du kan vårt telefonnummer och så finns jag ju på fb också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0