Allt ordnar sig

 Det är såå underbart, allt håller på att ordna upp sig för M!!
Han har fått 2 deltidsjobb och han har ett eget boende och nu har han regelbunden kontakt med sin söta lilla dotter s.
 
Han träffar henne flera gånger i veckan nu, och han kommer överens med hennes mamma och kan sammarbeta med henne runt lilla fina s.
Hon är så söt, M har tagit bilder på henne varje gång han träffat henne som han sen skickat till mig!
Och visst är hon lite lik sina kusiner, på  bilden här ovan är hon väldigt lik V
 
och på den här bilden är hon lite lik sin kusin Lo.
s har iallafall lika fina stora ögon som sina kusiner!
Och i veckan ska s hälsa på hemma hos sin farmor och farfar också.......jag längtar!!
Jag hoppas att jag inte börjar gråta och skrämmer den lilla tjejen, men jag längtar så efter att få klappa på henne lite, hålla i henne och kanske få pussa lite försiktigt.......men framför allt få lära känna henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0