Livets ändringar

Jag gick här och funderade och var filosofisk på morgonen.
Tänk vad man kan ändra sig genom åren!!
Jag vaknade kl 05 idag och tänkte......-Näe jag kan inte gå upp än!!
Och blev nästa irriterad över att jag faktiskt inte kunde gå upp än!!
Och då tänkte jag på hur jag ändrat mig!
 
Åsa 10år - Klockan är ju bara 05, vad spännande att gå upp så tidigt!!
Åsa 20år - klockan är bara 05, jag har ju precis gått och lagt mig!!
Åsa 30år - Klockan är bara 05, somna om jädra unge!!
Åsa 40år - Klockan är ju bara 05,åh vad skönt, jag får sova några timmar till!!
Åsa 50år - Klockan är ju bara 05, äh jag måste väl sova några timmar till!!
 
För nu är man morgonpigg.......när ungarna var små ville man bara få sova!!
Man borde vara som en 50-åring när det gäller det när man är småbarnsförälder!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0