Mobilspel

Att spela spel på min mobil tycker jag är en trevlig avkoppling till A:s stora förtret och irritation!! (han hånar mig och säger att jag är som en tonåring som måste ha koll på mobilen hela tiden!!)

Jag spelar wordfeud och ruzzel både med kompisar och med "random player".
Mest spelar jag med  svägerskan Mi. 
Mot henne har jag också fått högsta poäng någonsin.......1012p på första ordet i spelet......
Det var det simpla ordet "tittade" som gjorde att hon var chanslös den gången!! =)
1012p har jag inte varit i närheten av varken förr eller senare, inte ens efter en hel match!
Jag brukar hamna på 300-500p efter avslutad match, (någon gång har jag varit uppe i 700p)...... men som sagt den här matchen med Mi hamnade på 1367p, det är rekordet såhär långt!!
Jag vinner ungefär hälften av mina matcher, men jag är ingen dålig förlorare så jag spelar på!
Man kan ju chatta lite med folk medans man spelar också och det kan ju vara trevligt!
Jag har spelat och chattat med några "random player" män som chattat mycket och ibland börjar de flirta lite också.......att wordfeud används som datingsajt var lite oväntat...........!! Och i mitt fall ganska oönskat!!
Så när det har varit någon man som frågat om vi kan flirta lite eller som skriver lite mer flirtigt...... har jag hänvisat dem till Mi som är.......VAR singel!!
Jag har berättat att hon är himla trevlig och att hon gillar att spela och chatta och är singel och mer "flörtbar" =)
(Jag har givetvis kollat med Mi innan jag skickat på henne en flörtande spelare!!)
Första gången gick det bra, hon chattade länge och tyckte det var trevligt att chatta och flirta lite, de började också gå in och chatta på KIK (vad det nu är.... men det är visst någon vuxen chattingsajt!!) men det rann ut i sanden.
Nästa spelare jag skickade över var ett riktigt bottenkap........det började bra, Mi tyckte han var trevlig men när de sen gick vidare och "snackade" på KIK:en tog den kontakten slut, när han skickade bilder på sin..........jaja ni fattar!! Sånt folk det finns!!!
Inte nog med det, när Mi avslutade den kontakten så sökte han upp henne via nätet antagligen och började "stalka" henne (Mi hade sitt riktiga namn som spelarnamn, inte smart........DET har hon slutat med!!)
Han började ringa henne och prata snusk och stöna i telefonen!! Återigen........ sånt folk det finns!!!
Där blev hon lite bränd för min "koppleriverksamhet" via wordfeud.........men hon vågade efter en viss övertalning ändå chansa när jag kom med ytterligare förslag på en trevlig manlig wordfeudspelare.
Och det föll väl ut.......Efter några veckors spelande och sen telefonsnackande träffades de.
Nu är och hon  ett par  och verkar ha väldigt trevlig tillsammans och Mi är kär och lycklig och blir uppvaktad!! Härligt!!
K har t.o.m blivit introducerad för släkten och på Böda och foket där! Så kan det gå!!
Men att wordfeud och ruzzel används som datingsight trodde jag inte, men så är det tydligen för en del.
Mi har märkt att när hon sökt efter "random player" (är det ordet "player" som förvirrar??) och fått tag i en spelande tjej kan personen bara helt plötsligt lägga ner spelandet, och jag har haft flera "random player" män som frågat -vad spelar vi om och när jag svarat -äran, har de skrivit att jag är tråkig och slutat spela, eller som frågat om vi ska flirta lite....... och när jag sagt -nej tack, så har spelet avslutats!
Jag trodde man spelade mobilspelen för att roa sig lite..........inte för att hitta någon att data......???(hmm hur skriver man date i bestämd form??Jaja ni fattar vad jag menar iallafall).....men det kan visst funka det också........fråga Mi och K,men för min del handlar det bara om avkoppling och tidsfördriv!!
Nu vet jag inte vem jag ska skicka över mina flirtande motspelare till!!
Förresten........morsanfrosth är mitt spelarnamn i wordfeud, ruzzel och QuizCross om du vill spela med mig!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha ja på WF räknar man ju inte precis med att råka ut för flirtande, jag har också varit på väg att råka ut för det en gång, men när han började med en massa närgångna frågor så bröt jag snabbt den kontakten. Blev väldigt imponerad på ditt rekord, själv har jag nog bara runt 100 poäng som bästa rekord för ett ord.

2013-05-18 @ 11:23:52
URL: http://millans.blogspot.com
Postat av: Millan

Förresten, har du testat Quizkampen? Det är mer som en frågesport med olika kategorier att välja bland, men kan vara kul ibland det med, där heter jag millanp68 ifall du testar det.

2013-05-18 @ 11:26:03
URL: http://millans.blogspot.com
Postat av: http://www.herbalistic.net

go here for the greatest vitamin c serum benefits info available

2015-06-23 @ 14:56:51
URL: http://bounceapp.com/177337

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0