Vårbruket hemma i Danerum

NU är det äntligen vår på riktigt, t.o.m i Danerum!!
Men det var se sent som för 3 veckor sedan som vi blev helt snöfria, snacka om lååååång vinter!!
Men nu är det vår!!

Stora studsmattan är på plats och har invigts av barn och barnbarn..........och av en mormor/farmor!!
V älskar verkligen studsmattan!!
Och lilla Lo har också testat den för första gången!
Hon var lite mer skeptisk........än iallafall!!
Igår hade jag med mig två fina "hjälpredor".........eller nåt....... och köpte hem blommor till krukorna därhemma
Jag lyckades nästan fylla bagaget........men det är klart........det är ju inte så stort på min bil!!
Och så planterade jag dem i mina krukor och bunkar som jag har här hemma
 
 Och det blev fint tycker jag när jag fick blommorna på plats i krukorna på altanen!!
 
 
 
A  behövde t.o.m redan klippa gräset!
Jag älskar min fina blåa pump med zinkbunkarna, zinkhunken och zinkkannan!!
Såhär vårfint blev det, nu väntar vi bara på att träd och buskar ska få små fina gröna blad också!
För än är det inte så mycket gröna blad precis!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Kul att få kika på din blogg! Jag bloggar också ibland, fast nu är inte min uppdaterad sen innan jul, men jag tror jag ska försöka hinna med en liten snabbuppdatering idag...Söta små barnbarn ni har, och jättefina blomplanteringar du fått till i helgen! Gillar din blåa vattenpump!!!
/Millan

Svar: Jag gillade också din blogg så den ska jag fortsätta läsa nu!!
MorsanFrosth

2013-05-06 @ 08:48:22
URL: http://millanigulavillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0